"حكاوى القهاوى "

من خلف المكرفون تتحدث لكم الاخت سوسة متابعة اخر التطورات الاذاعية النتاوية وبرحب بكل الناس اللى عاوزين يصحوا من سباتهم العميق
عارفين انا مفتقدة نفسى اوى ومفروض انى محكيش كلام شخصى على مدونتنا دى بس انا قولت افضفض هنا مش عارفة لية .....مفتقدة وجود حروف اسمى ومش كلام دة فعل ...........وعشان كدة عاوزة احس انى سعيدة ونبدا نعمل حاجة بجد
صحيح من باب الغلاسة عديت على مدونات ناس منكم ......
الف سلامة عليك يا محمد عرفت من مدونتك انك عندك برد .....ترجع للتدوين بالسلامة بس دة ميمنعش الغلاسة برضو منى هههههههههههههه
ايمى انا من تصفحى لمدونتك عرفت وفاة جدك .....انا بحبك اوى يا صديقتى وبقولك انى حاسة بيكى اوى ॥البقاء للة
نهلة .......احنا على اتصال على فكرة انا لغيت مشاريع السفر وقررت استقر حاليا فى قاهرة المعز ...يلا معا الاعتذار للمعز ههههههههههه
اقتراحى الاولى ......انعاش التدوين فى مدوناتنا ........كل واحد على قد ما يقدر ..........والمدونة هنا فى الصيانة
فى انتظار اخبار اخرى ............كانت معكم من خلف الكبشة .....سوسة
نوافيكم فيما بعد باخر الاخبار
سلام

1 التعليقات:

    محمد (الفارس الملثم) المشارك فى المدونه هنا اتوفى الى رحمه الله

    والخبر الرسمى هنا

    http://bloggers-times.blogspot.com/2009/02/blog-post_04.html

    والبقاء لله وحده